ღ Memories to Remember ღ: Sweeeeeeeeeetttttt 17

Wednesday, September 14, 2011

Sweeeeeeeeeetttttt 17

Wehehehehehe! Berangan kannn... tapi kira oke gak kan 27-10 = 17. Ohhh sweet lagik. Hikhikhik! Hari ni umo aku dah 27 tawon... Uihh.. sekejabnyer umo aku da 27 tawon. Dah tua rupanya aku ni *nasib baik sedo diri tu dah tua. kehkehkeh!

Entry ni memang takda gambar kek sebab tahun ni takda orang yang nak sponsor kek. Hahaha! Alaa malu la nak tiup2 lilin ni. Ahaks! Sepanjang bulan ni memang agak sibuk, tambah lagi bapa jatuh pengsan dan masuk spital minggu lepas tapi Alhamdulillah dah discharge dan aku pon terpaksa cuti emegency 5 hari balik Sabah. Sekarang ni sibuk nak siapkan order yang masih banyak. Fuhhh! Berpeluh kejab...

Mekaseh buat kakak2, member2, adik2, abang2, pakcik2, makcik2, sedara, sepupu sepapat, cucu cicit *ehh dah jadi nenek ker aku? :P mekaseh wish birthday tuk aku. Mekaseh banyak... amin semua doa korank kat FB. Meh amin sesama... Aminnnnnnn!!

Buat kembar tak siam :p Fmina yang lahir 14sept gak, hepi besday gak buat nko! Jom kita share kek sesama.. Aku nyer kek 3/4 nko punya kek 1/4.. aci dok? kehkehkeh! Hidup 14sept!! Kikiki...


penutup entry...

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!! Weeeee!!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 8:11 PM
2 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter