ღ Memories to Remember ღ: King dah Mula Berkasar

Saturday, March 5, 2011

King dah Mula Berkasar

Hari ni dalam sejarah, selama kawen ngan king aku... king aku tak pernah berkasar ngan aku. Takat marah2 tegur tu biasa la tapi kalo sampai tolak aku time tido tu dah keganasan rumah tangga???

Semalam tido awal, mata sangatlah pedih tak tertahan. Aku tak sedar jam brapa aku terlelap. Tiba2 aku terkejut dari tido bila king tolak kasar dari belakang. Nasib baik aku tak jatuh tilam. Bila aku toleh, king aku tengah tido. Hampehhh!! King aku ngigau!! Katanya mimpi tolak penjenayah. Sambil terkekek2 gelak sebab dah tolak queennya tengah tido. Mimpi tolak penjenayah tapi aku yang kena tolak. Hangin jer kan... Nasib la aku tak mimpi gi soping ka, gi makan ka. Hisk! Xpa la.. malam ni, aku plak nak mimpi lempang penjenayah. Siap king malam ni! :P

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 10:43 PM
7 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter