ღ Memories to Remember ღ: Cabut Gigi

Thursday, March 17, 2011

Cabut Gigi


credit photo to KiSS 92.5

Hari ni tuan tanah gi cabut gigi. Huhuhu! Dah lama sebenarnya nak cabut gigi tapi rasa takut dan fobia cabut gigi masa skola rendah masih ada. Hari ni memberanikan diri cabut gigi gak sebab gigi geraham sebelah kanan yang sudah rosak teruk. Tadi gi cabut gigi kat Klinik Dr Prisca Tuaran. Doktor oke dan staff pon oke... Boleh kata servis oke la sebab aku tak suka doktor dan staff garang2 nieh. He he he... Kalo ikutkan king aku suh gi klinik kerajaan tapi aku risau kot2 dapat doktor garang. Mana tau la kan dapat doktor stress, maunya dia tarik jek gigi aku camtu. Hakhakhak! Imagin lebeh nieh :P Apa2 pon gigi aku suda selamat dicabut. Sekarang aku sangat tensen sebab king aku dok usik nak makan steak la, apa la... Sabo jer la...

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 3:54 PM
4 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter