ღ Memories to Remember ღ: Tambah lagi...

Friday, December 10, 2010

Tambah lagi...

Bertambah lagi makhluk Tuhan dalam umah ni.... Si Teddy dah selamat bersalin semalam. Muekekekekeke!



Siji, loro, telu, papat, limo, nem... wahhh, sejak bila aku jadik anak jawa ni. Kehkehkeh! anammmm ekor sumanyaaa... Ni kalo jiran aku tengok bleh terbeliak biji mata. Jiran sebelah umah aku ni tak suka binatang.



Suma kaler putih kecuali sekor jek hitam putih. Aku kompem bapak anak kucing tu kaler hitam.

Sebenarnya Teddy ni di'rogol' oleh kucing mafia dekat kawasan umah aku ni. Si Teddy ni jarang dilepaskan kuar rumah takot dia membuang amanah saham kat rumput halus mulus jiran aku ni. Skali 2 jek terlepas... Agaknya time tu la dia kena rogol. Ahehehe.. suka aku jek wat andaian. Ahhh memang betol dia dirogol kucen lain :P

Sebenarnya malam sebelum si Teddy ni beranak, aku mimpi si Teddy beranak. Uishh! Siap mimpi kucen nak beranak tu. Lam mimpi aku tu kan, anak si Teddy ni empat ekor jer. Skali si Teddy kasik kuar 6 ekor daaa... Kaler kucin lam mimpi aku plak sekor kaler hitam putih macam kucing lam gambar tu.. sebijik nkoo! Ekor panjang kaler hitam dan badan putih hitam... 1 kaler kuning tapi tadak kaler kuning pon. Lain2 suma kaler putih... Ahehehe! Mimpi itu mainan tidur :P

Rupa si Teddy masa kecit... klik SINI

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 10:25 PM
4 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter