ღ Memories to Remember ღ: Sal MAMAMAS74 lagik ker??

Monday, December 6, 2010

Sal MAMAMAS74 lagik ker??

Minggu Lepas kecoh kan sal MAMAMAS74. Kitaorang buat entry sal MAMAMAS74 itu setelah kitaorang komen bagik nasihat dan peringatan kat blog MAMAMAS74 tapi masih buat derkkkkk jek kan. Sapa yang tak marah? Buat MAMAMAS74, terima kasih kerana memprivatekan blog anda untuk rujukan diri sendirik. Maaf sekiranya entry khas MAMAMAS74 lepas membuatkan MAMAMAS74 terguris hati. Kot la kamben aku kentot melampau2 sangat :P Biasee jer kambeng tu tauu! Walaupon sepatutnya MAMAMAS74 la yang patut mintak maaf kat kitaorang tapi ni terbalik plak kannn.

Buat fufu yang komen atau TERkomen kat entry MAMAMAS74 tu. Aku tadak tulis MAMAMAS74 tu PENCURIK kat entry aku yang lepas. Jadik sila baca skali lagik entry tu yer... Mungkin anda tersilap blog kot nak komen. Ilmu resipi boleh dikongsi ya fufu tapi bukan gambar. Lebih baik buat amal jariah yang ikhlas daripada amal jariah yang tak ikhlas. Bila ambik barang seseorang tanpa keizinan tetap tak dapat berkat tauuu.


Ni antara resipi2 yang aku print tahun lepas untuk simpanan. Walaupon gambar2 resipi yang aku print ni bukan gambar aku tapi aku hanya print untuk rujukan diri sendiri... tapi gambar2 lam BLOG ini kebanyakkan 100% hak milik aku. Nak guna gambar di blog ini tanpa kredit sila BAYAR boleh?? Jadik boleh la duit tu aku blanja kambeng2 aku makan.

Oklah, malas nak tulis panjang bikin spoil saja. Lagikpon tak suka carik gado ma. Hari ni terima parcel dari kastemer. Nanti aku update...

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 2:39 PM
8 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter