ღ Memories to Remember ღ: Mak Acha Jemput Beraya...

Thursday, October 7, 2010

Mak Acha Jemput Beraya...

19hb september plak dapat jemputan rumah terbuka kat umah Halen. Kebetulan rumah terbuka tu hari ahad, jadik kitaorang sempat gi Tamu Gaya Street. Nanti2lah aku tunjuk gambar2 yang king aku ambik kat Tamu gaya Street. Cuaca panas ya amat... Sampai jek kat umah Halen terus tibai air banyak... Sorgaaaaa!


Aku suka meehoon soto si Halen ni. Sedapppp!! Nak tambah maluuuuuu.. Hihihi! Resipi pleaseeeee! :P



Achaaaaa tunjuk ketiakkk lagikkk! Adehhh! Pengsan la Aunty Jiya ni... Bucukkkk!!


Bergambar dengan 2 orang geng blogger. Ok, blogger yang duk tengah tu aku baru jek kenai. Aku tak kenai dia, dia pon tak kenai aku. Jadik berkenal-kenalan la hari tu kejab. Blogger yang kanan skali tu takyah cakap la.. Tu terlebeh kenai... Hihi! Blogger yang belah kiri tu memang suka pakai topeng otomen. Muekekeke!


Aksi terlampau otomen dan Mak Acha. Muehehehehe! Ni jek aksi terlampau yang aku leh tunjuk. Kalo ikutkan banyak lagik lam HDD, bleh muntah hijo korank nengok kang.


Masa nak balik tu jumpa lagik sorang blogger yang memang dah kenal tapi tak penah jumpa lagik. Kenal dokk?? Kak Maria ler... Sori yer Kak Maria, masa tu kita memang nak balik dah. Malu duk lepak lelama kat umah Halen. Kang tak pepasal wat umah sendirik nanti. Kikiki!


Pemandangan blakang umah Halen.... Hutan jek kat umah Halen ni. Kalo Hutan kompem la sejuk kan. Lain la umah aku, tepi laut. Panas jan cakap ler... Mekaseh Halen jemput kitaorang hari tu :D

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 12:48 PM
7 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter