ღ Memories to Remember ღ: Mak Acha Datang Beraya

Monday, October 4, 2010

Mak Acha Datang Beraya

15hb September, daku dapat tetamu alam maya yang sememangnya aku pernah jumpa sebelum ni. Sapa lagik kalo bukan Halen. Aku sebenarnya tatau nak sebot nama dia ni. Adakah sebotan HALEN itu helen atau halin??? Tapi aku tibai jek sebot helen. Akekekekeke!



Tu diaa.. Halen senyum lebar dapat makan MEE UDANG air tangan aku. Kikikiki! Resipi Che'iza. Mekaseh Che'iza...


Ni plak melayan kek besday aku.


Eh eh! Acha pon nak kek... Gambar ni gelap jadik terpaksa dicerahkan dan diedit skit kalernya. Menutup cacat cela noise yang amat... Muehehehehe!



Taduk Acha dah kuar. Akekekekkekee! Sian maknya nak kawal... Aktif dak Acha ni.



Alamakkk.. Tiak acha bucukkkk! Hihihi!



Sesi bergambar anak dan bapak... King aku ngah test kamera Halen dan aku 'test' kamera aku :P



Pastu omaknya jeles tengok anak dan bapaknya asik bergambar. Maknya pon join sekaki. Kikiki!


Hahh... Umah aku dah jadik sesi fotografi...



Cakkkk!! Kikikiki! Topeng otomen mana simpan ntah, tuan empunya dah ambik balik kot. Hihi!



Hb Halen dah gelak tengok aku gambar camni. Hihi! Layan jer la... Ehhh! cam kenai jek selendang tu. Tudung pemberian dari Kak Ayu a.k.a Aymy awal tahun lepas. Mekaseh Kak Ayu...



Acha dah buat rumah aku cam rumah sendirik. Muehehehe!

Mekaseh Halen dan Famili sudi datang beraya umah aku ari tu. Sib baik nko jumpa umah aku yerk. Hihihi! Nanti aku cerita lagik, aku jumpa 2 orang blogger kat rumah Halen. Sorang baru kenal dan sorang dah kenal. Nanti2 yerk...

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 2:56 PM
7 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter