ღ Memories to Remember ღ: 1 Biskut Saja....

Sunday, September 5, 2010

1 Biskut Saja....

Alhamdulillah... tuan tanah dah pon selamat sampai Sabah Negeriku Di Bawah Bayu tengah hari semalam. Wooo macam lama no tak balik padahal baru setahun lepas balik. Miahahahaha! Sehari sebelom balik hari tu sempat gak aku tolon MIL aku wat biskut tart nenas. Setiap tahun tart nenas kitaorang lain patern. 3 tahun lepas buat jenis gulung, pastu 2 tahun lepas bentuk terap bentuk bunga dan tahun lepas plak bentuk bunga gak tapi letak lam mangkuk kertas.



Kali ni plak tiru patern Kak Nina Cybercakes. Tertarik ngan tart nenas dia bentuk2 buah cuma aku wat 2 jenis buah jek. Bentuk buah apple hijau dan buah limau.. Cumil kannnn. Hihihi! Mekaseh Kak Nina kongsi idea ni. Cuma buah manggis dan buah strawbery jek aku tak sempat wat sebab nak terbang dah...


Nota: Aku jengah blog mana yang sempat jek yer.. Al maklumlah, line kat kampong ni kong xi kong xi. Line bukan tuk satu rumah tapi 2 rumahhh. Kikikiki!



what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 6:13 AM
7 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter