ღ Memories to Remember ღ: Speedy Gonzales

Monday, August 30, 2010

Speedy Gonzales


Meh aku kenalkan satu lagik kucing aku... Nama dia Speedy atau nama penuh Speedy Gonzales. Lagik sekor kucin betina diberi nama nyantan. Kakakakaka! Adehhh! Sian kan kucen aku. Tak pepasal dapat nama nyantan. Tau tak kartun Speedy Gonzales?? Sila tanya pakcik gugel :P Dia ni dapat nama Speedy sebab dia ni lari laju pastu penakut ngan orang dan suka ngendap2 sebab takut. Aku penah benjol kat pala sebab nak kejar dak sekor ni sampai terhantuk pala kat tangga. Seminggu benjol wehhh!! Sib baik tadak insuran benjol. Kalo idak dah lama claim :P Buat peringatan, kalo nak kejar kucing jangan di bawah tangga. Akekekekekeke!


Pssttt: 4 hari lagikkk...!!




what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 9:48 AM
6 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter