ღ Memories to Remember ღ: Nak Pindahhhhhhhhhhhhh

Monday, May 17, 2010

Nak Pindahhhhhhhhhhhhh

Fuh! Fuh... Hehehe! Seminggu tak apdet blog sendirik. Sibuk ngan cop jempul dan urusan rumah. Untuk pengetahuan kekanda2 dan adinda2 sekalian, kitaorang akan berpindah umah. Sesapa yang pernah terjah umah aku sebelum ni, simpan jek la alamat tu yerk wat pekasam. Akekekekekekeke! Nak terjah umah baru kena tanya aku la. Hikhikhik!

Jadik semalam kitaorang baru dapat kunci. Kitaorang menyewa jek umah baru ni. Nak beli umah sendirik tunggu lu la, lagikpon sekarang umah macam cendawan tumbuh. Lebih baik pilih yang terbaik dan strategik.

Sebenarnya umah yang kami akan duduk ni ditinggalkan oleh penyewa sebelum ni. Tersangatlah banyak barang2 yang ditinggalkan. Macam orang cabut larik pon ada...


MIL sibuk tengok barang2 yang ditinggalkan oleh penyewa sebelum ni. Dengan rumput semak samun yang tinggi tu.. lumut2 lagik. Memang duduk sekadar sewa jek kot. Tatau nak cakap...


Banyak betol barang yang ditinggalkan oleh penyewa sebelum ni. Sila jangan besarkan gambar ini. korank takkan nampak muka jurukamera amatur tu. Kehkehkeh!


Ada yang berkenan?? Akekekekekkekeke!


Bantal... simut... spentot pon ada.. Akekekeke!


Kasut baruuuu....



Payung dan baju kot baruuuuuuuu!! Pelik kan... Macam tak sayang barang dorang tinggalkan ni. Kaya sangat kot!

Sekian laporan hari ini... Hehehehe! Jap lagik nak bersihkan umah... Kang malam nak wat cop jempul... Nampak sangat kebizian kan kan kan.. Acecececece! Hihi! Jadik tak sempat nak balas komen dan merempit blog. Tunggu reda skit kang aku skodeng korank kay... Harap semua urusan dipermudahkan... Cauuuu!! Aii miss u all... ewahhh! Hikhikhik!

Iklan jap... Wat Inda Kembar Siamang. Selamat ulang tahun yang ke totttttttt Protttttttt!! *Sensor hehe Nko dah tuaaaaaaaaaaaa!! Yey! Yey! Akekekeke!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 12:05 AM
12 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter