ღ Memories to Remember ღ: Hadiah Cabutan Bertuah Celcom

Friday, April 9, 2010

Hadiah Cabutan Bertuah Celcom

Minggu lepas aku dapat panggilan dari Celcom bitau, aku salah sorang yang dapat ikut cabutan bertuah pada hari sabtu tu. Memula dak pompan tu kol susah gak aku nak caya. Yala.. dah serik terkena kan. Hehe! Tambah lagik sekarang ni banyak kes menipu, ditipu dan tertipu... Jadik lebih baik berhati² sebelum terkena! Nyaris aku tak hangin jugak ngan dak tu. Jadik aku nak pastikan samada betul atau idak, aku tanya dak pompan tu nomo I/C aku. Akekekekekeke! Dak pompan tu gelak jek pastu kompemkan nomo I/C aku. Jadik memang kompem aku dapat cabutan bertuah sabtu tu. Disebabkan sabtu tu aku kat KL, jadik aku wakilkan MIL aku gi cabutan bertuah tu. Hadiah yang aku dapat... jeng jeng jengg....



Prepaid RM50 jekkk! Hihihihi! Hadiah² lain untuk cabutan bertuah tu rice cooker, kipas, pembakar roti.. apa lagik ek.. Lupa la plak. Pastu MIL aku cakap hadiah utama kereta... Ye ker??? Hiskkk!! Apsal la aku tak dapat keta. Kalo idak dapatlah keta sebijik. Sapa nak kasik yer dok?? Ngee!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 9:34 PM
2 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter