ღ Memories to Remember ღ: PTI

Monday, December 7, 2009

PTI

Kat umah aku ni ada makhluk pendatang tanpa izin suka gi umah aku. Bukan dia tadak rumah.. Rumahnya selang 2 rumah dari rumah aku. Kejenya asik merayau tak ingat rumah... Huh!


Ni la muka PTI tuu!! Suka suki jek nko masuk umah aku yerkkk!! Siam ni landing sebijik cam arwah Kero. Kaki duk terjulur... Nko meningatkan aku pada Kero. *Semoga roh mu aman di sana.. *sob *sob *sob


Meh aku kenalkan PTI sekor ni. Aku panggey dia ni SIAM SOMBONG. Dia datang umah aku menyombong jek keje. Huh! Blueerkkkkk!! Tanak kawan!!


Nak tau apa dia wat kat umah aku???? Kejenya ngurat kucing aku laaa! Eiiii!! Nko nak ngurat kucing aku kena bawak hantaran RM10K tauuu!! Disebabkan rega barang dah naik... aku bagik diskaun hantaran RM15K. Wakakakakakaka! Nko minat kat sapa nighh?? Bitau lekasss.... Kang aku anto meminang... Hehehehehe!


Comeeeeelllllllllllll???? Alalalalala.... *si comel wat muka seposen


Adoiyaiiii!! Dak kici ni nko ngurat Siam??? Si kici ni lom datang bulan lagik nko dah ngurattt!! Tabley²! Nko ngurat la si Gemuk tu. Dia cun apa... Hehehehe!


Nota: Semalam king aku bitau, kami akan dapat jiran baru (melayu). Uncle (cina) sebelah ni sebenarnya nak jual rumah tapi jiran baru kami ni cuma menyewa jek. Kalo tak silap aku uncle tu nak jual rumah dia dengan rega RM450K. Ada yang berminat?? Berminat jadik jiran aku... Wakakakakaka!


what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 2:10 PM
9 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter