ღ Memories to Remember ღ: Tu la... Ngumpat lagik!

Thursday, October 1, 2009

Tu la... Ngumpat lagik!


Korank jangan wat² terkejut tengok puff aku yang ireng ni. Macam tak biasa plak kan. Huehuehue! Ni kes aku tersalah tukar api bawah ke api atas. Semalam tengah syok² tengok Aisyah nyanyi ... "Macam Syarifah Aini dah Jiya tengok badan Aisyah ni". "Badan dia memang gemuk ka atau baju dia memang beso???" King pon jeling TV bila aku cakap camtu. King aku jawab, "Memang badan dia gemuk". Sempat lagik ngumpat. Kihkihkih! Pastu terasa nak cek puff yang hampir masak tu. Sampai jek pintu dapo terciom bau hangit sket. Huisshhh!! Hanguusss puff aku!! Bila tengok api yang menyala tu plak belah atas. Adededehhh! Silap set plak... "Yang, puff hangus". King aku cakap apa tau "Tu la ngumpat lagik Aisyah tu gemuk, kan dah hangus". Kihkihkih! Nasib baik ada second round lagik.


Hahhh!! Yang ni nampak molek sket kan kan. Huhuhuhu! Kulit puff ni dah lama beli masa awal bulan posa tu. Baru hari ni nak wat... Nak habiskan kuah daging bolognese yang masih tinggal skeeettt lagik kat peti sejuk tu pastu tambah ngan tuna dalam tin dan serbuk kari. King aku cakap apa?? "Ermmm!! Sedappplah!! Macam kat kedai!". Kembang semangkuk kejab lobang idong aku. *sniff * sniff

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 5:59 PM
6 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter