ღ Memories to Remember ღ: Jangan Buang Anak Kucen Merata! Aku Rotannnn Kanggg!!

Sunday, October 25, 2009

Jangan Buang Anak Kucen Merata! Aku Rotannnn Kanggg!!

Semalam... lepas siap urusan king, king ajak gi melantak kat Burger King yang baru bukak kat petronas highway skudai-pontian. Tengah syok² makan, datang kucen nyiau² kat aku. Alahaiii... Comelnya anak kucen ni. Aku ngan king kesian, kasiklah makan daging beger sket. Apsal makhluk² Tuhan yang cerdik sangat buang anak kucen ni kat stesen minyak. Apalah anak kucen ni nak makan. Bukannya ada ikan, ayam, daging kat Stesen Minyak. Restoran pon Burger king dan Mcdoland jek. Tak mungkin la orang nak kasik makan beger kan. Dah la beger satu set tu mahaitt. Manada orang nak kongsi beger ngan kucen kan kan kan akekekeke. Paling² pon tulang ayam. Tu pon kalo pekerja restoran fastfood tu tak buang lam tong sampah. Minum pon belom tentu dorang kasik yang bersih (tu pon kalo dorang ingat nak kasik minum anak kucen ni)... ntah² anak kucen ni minum air tercemar minyak. Jadik king bawak masuk keta hantar gi pasar peladang Skudai.


Anak kucen ni takut nek keta. Nyiauuu² kat blakang. Kitaorang hantar kat pasar peladang sebab banyak ikan. Sure kenyang terbongkang la makan ikan (nanti kitaorang jumpa kat pasar peladang mesti nko dah gemuk kan kan nyiauu). Nak bawak balik umah kang kena bising. Huhuhuhu!


Kasik flash skett!! Alalala... muka kesian tu... Sabar yerk! Jap lagik sampai pasar ikan. Sampai jek pasar peladang king aku siap pesan bagai lagik ngan anak kucen ni. Ntah apa yang dipesannya tatau lah. Akekekekeke!

Buat makhluk Tuhan yang suka buang kucing, kalo tak mampu nak bela kucen janganlah buang tempat yang tak patut. Tempat yang tak patut tu tempat yang susah nak carik makan. Sian kucen tu tak makan. Kang kucen tu mati kelaparan... dia carik korank baru tauu! Akekekeke! Pesanan penaja oleh Belacan Sabah. Kihkihkih!


♥Nota: bapak aku bukanlah suka kucen sangat tapi bapak aku tak penah biar kucen² kelaparan. Sanggup kuar gi pasar walaupon baru balik dari kerja dan anak dia yang sorang ni keja angkut anak kucen jek! Akekekekekeke!

Labels:

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 9:26 PM
6 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter