ღ Memories to Remember ღ: Raya Rumah Ketiga

Wednesday, October 7, 2009

Raya Rumah Ketiga

Hari ni baru dapat beraya rumah ketiga. Huhuhuhu! Raya tahun ni memang tak menyempat nak beraya. Kita baru nak kuar rumah, orang dah mai dulu. Uwaaaaaaaaaaa!! Aku nak beraya gak!

Tadik baru dapat beraya kat umah anak murid king aku kat Kulai yang jugak merangkap kawan ayah aku. Dah tua dah anak murid king aku ni. Baya bapak aku da...


Kita minum duluuu... Akekekekkeke!


Dimulakan dengan biskut dulu yerk


Biskut beli kan kan kan? Hihi!


Aku layan lopes segera makcik ni jek sebab dah kenyang makan nasik kat umah sebelum jalan tadik.


Tak larat nak makan nasik dahhh... Jamu mata jek! King ngan MIL jek melantak... Perot dorang beso.. perot aii kecit! Ihiks! Aiyakkk!! Ada budak kecit kaco depan aku ni...


Dak kecit yang nak gak join makan tapi makan memain jek tu. Haipppp!! Rotan kang! Hehehehe! Garang kakak ni... Kihkihkih!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 11:00 AM
2 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter