ღ Memories to Remember ღ: Poo Kuo Kuang

Friday, October 9, 2009

Poo Kuo Kuang

Meh aku kenalkan kucing aku. Kucing ni, aku jumpa kat blakang umah tahun lepas. Namanya Poo Kuo Kuang. Akekekeke! Poo ambik dari citer kartun Kung Fu Panda dan Kuo Kuang tu sebenarnya nama skola cina. Jadilah nama Poo Kuo Kuang. Hehehe! Panggil Ah Poo jek.


Tapiiiii..... kalo korang datang umah aku nak carik kucing ni tak yah lah. Kucing ni dah kena halau oleh FIL aku. Sebab apa??? Sebab Ah Poo asik berak lam umah jekkkkkkk!! Dah ajar berak luar tak masuk ajar. Dijadikan cerita...

Pada suatu malam.... Hehehe! Macam bedtime story plak. Si Ah Poo ni mula wat perangai berak lagik dalam rumah. Apalagik... FIL aku naik geram senteng kain ala mamak style sambil pegang penyapu kejar si Ah Poo sampai pintu pagar umah. Ah Poo pon berlarilah sekuat hati dan dengar FIL aku jerit "Nko jangan balik rumah aku lagik!!". Korang dapat bayangkan tak FIL aku cam mamak tebar roti??? Wakakakakakaaka! Opppss! Jangan gelak wehh! Report kat FIL aku kang! kang! Hehe! Sejak tu si Ah Poo tak balik² rumah tau! Sedihkan... Layan ja la aksi si Ah Poo ni...





Labels:

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 12:40 PM
9 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter