ღ Memories to Remember ღ: Luahan Perasaan Ku

Friday, October 2, 2009

Luahan Perasaan Ku

Ya malam ni aku nak meluahkan perasaan kejab. Sekali sekala meluahkan perasaan terpendam kan kan kan...

Esok abang kedua MIL aku nak hantar balik atuk king aku. Ni kes sebab tak tahan nak jaga atuk aku yang dah tua dan dah nyanyuk tu. Start dari esok adalah dugaan kecil wat aku nak jaga atuk. Bukan senang nak jaga orang tua yang dah nyanyuk tau. Macam² karenah nak kena layan. Yang aku kesah sangat kat sini. Pehal plak MIL aku kena jaga?? Abang MIL aku yang pertama tu la patut jaga sebab dia anak lelaki pertama yang WAJIB jaga maknya bukan MIL aku. Sian atuk king aku tu. Anak² dia yang lain ramai tak kenang jasa... Buangkan mak. Jenguk atuk pon idak tau! Apatah lagik call... Haraaaaaaaammm tak pernah call! Syurga ditelapak kaki ibu... oleh itu sayangilah mak anda! Iklan ditaja oleh belacan Sabah. Hehehehe!

Lagik satu yang aku nak luahkan ni... aku nyampah ngan kawan king aku ni. Datang umah jek nak landing². Kalo sekali dua bolehlah trima dia bermalam kat umah. Kalo dah setiap kali datang asik nak landing umah. Mana boleh tahannnn!! Umah nak balik tu bukannya jauh. Dah la jenis pemalas! Datang² umah orang tido, pastu bila nak cabut tak reti nak kemas katil. Bantal, simut suma bersepah! Bersepah atas katil biasa la kan tapi ni bersepah atas lantai wehh!! Macam tongkang pecah plak bilik. Pinggan mangkuk cawan pas guna tak reti basuh. Kalo skali makan bolehlah aku tolon basuh. Kalo sendirik gi carik makan kat dapo, sendirik basuhlah! Oii!! Nko ingat ni hotel nko ker?? Dah tau nak numpang umah orang wat² la cara numpang.

Pastu boleh plak santai² tanpa berbaju. Separuh bogel la! Wehhh!! Tak malu ker ngan aku yang comel ni. Ahaks! Dah la baya² king aku. Wat² la sopan sket duk umah orang. Jangan suka tayang dada yang tak berbulu tu. Kalo adik aku, dah aku ketuk paler dia.

Aku memang tak tahan nak bela orang luar duk umah ni. Dah la aku yang penat gi pasar, pastu masak, basuh pinggan mangkuk lagik. MIL aku plak kemas² umah lagik. King aku lak penat carik duit. Sepanjang hidop nko ker kitaorang nak bela? Eiii!! Nyampahsss!

Last untuk makhluk Tuhan yang makan tido jek tu, aku bukan tukang wat air. Sendirik mau minum sendirik watlah. Nko bukan laki aku. Aku tak suka orang duk umah macam KINGkong. Bolehhh blahhh laaaaa!

Hehehehe! Lega sket sesi luahan perasaan ni. Kaylah... sambung sok plak! Nite²...

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 11:52 PM
11 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter