ღ Memories to Remember ღ: Fried Wonton Kari Bolong.... Akekekeke!

Friday, October 23, 2009

Fried Wonton Kari Bolong.... Akekekeke!


Jamu mata jer la yer... Petang semalam wat sundal bolong bolognese. Separuh kuah bolognese tu aku karikan konon nak wat puff tapi stok puff plak takdak. Kompiden jek aku ada stok puff lam peti sejuk. Kebetulan member king aku datang umah beraya sempena deepavali akekekekekeke sal keje. Aku pon blasah jer la stok kulit wantan lam peti sejuk tu. Jadiklah Fried Wonton Kari Bolong. Akekekekekeke! Kulit wantan tu, aku nak wat wantan sup (nampak kat dapo ika) tapi bahan inti plak aku lom siapkan. Hari ni aku nak mengerjakan wonton sup. Bahan dah siap... Tinggal nak wat kuah jek. Kalo sempat aku snap wonton sup aku, aku entrykan. Kalo tak sempat snap, korank mintak jek kat ika. Hihi! Alalalala! Brapa tahun dah aku tak melantak wantan sup erk?? Siji... loro... telu... papat... Aaa... baru dua tahun. Sejak bila aku jadik anak jawa ni?? Kihkihkih!


what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 11:20 AM
3 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter