ღ Memories to Remember ღ: Happy Birthday To Me????

Monday, September 14, 2009

Happy Birthday To Me????

♫ Happy Birthday to me... ♫
♫ Happy Birthday to me... ♫
♫ Happy Birthday to meeeeeeeeeeeeeeee.... ♫ (beralun sket yerk)
♫ Happy Birthday to me... ♫


Genaplah umur aku 25 tahun untuk tahun ni. Wahhhh!! Tak sangka aku dah 25 tahun... Aku ingat masihhhh sweet sebentin lagik! Ahaks!

Semalam terima SMS pertama dari Makcik aku, jam 07:18PM:

Selamat berbuka puasa dan selamat menyambut hari... jeng... jeng.. jeng.. hari jadi esok... he he he

Yo yo jek aku ingat makcik aku SMS nak ucap selamat hari raya. Kehkehkeh! Selamat hari jadi jugak wat anak makcik ku itu yang sama besday ngan aku...

SMS dari Kak Ana bini Wahid, jam12:12AM:

Hepi besday jiya kamben yg ke??... dah tua kekeke... semoga umur panjang dan dimurahkan rezeki

Yang ke 25 taunnnn!! Yeaaaaaahhhh!! Masih sweet lagik tu. Kahkahkah!

Tenkiu gak wat Kak Hana dan fmina08 yang awal pagi dah dok jerit kat depan pintu rumah orang. Kak Hana takkan bawak lilin jek?? Kek ka hadiah ka mana mana mana?? Baby!! Bila nak kuar tuuu?? Lekas kuar wehhh!! Sian mak nko tu... Dah sarat dah! Hihihi! Semoga Kak Hana dipermudahkan bersalinnya dan mak serta baby selamat yerrr.. aminnnnnnnn!!

Hepi besday gak wat fmina08 yang sambut ulang tahun hari ni yerk! fmina08 ni tak sama orang ke ngan adik mina?? Ni yang wat aku nak sekeh paler orang yang nama mina ni. Hahahaha! Hepi besday wat sesapa yang sambut besday hari ni gak yerk! Hidup 14sept! Ekekekeke! Poyooo jek!



what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 8:30 AM
8 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter