ღ Memories to Remember ღ: Dia Datang....

Sunday, September 27, 2009

Dia Datang....

Aku: Hello.. Samekom! Kak Ana kol tadik?

Kak Ana: Hek eleh... Kol² tanak angkat.

Aku: Bukan tanak angkat. Henset tinggal kat lam bilek. Jiya kat bawah...

Kak Ana: Elehhh!! <--- kes tak puas hati ni.... akekekekekeke!

Aku: Betul la... Jam brapa akak kol tadik.

Kak Ana: Tengok la kat henset tu jam brapa akak kol <--- hangin tak dapat angpo raya kot. hahahahaha!

Aku
: Akekekeke... Kat mana ni?


Kak Ana: Akak kat Batu Pahat dah!

Aku: Hahh! <--- wat² kecewa...

Kak Ana: Bagik alamat umah jiya...

Aku: bla..bla..bla... Taman Mutiara rini

Kak Ana: Insya Allah mungkin lepas maghrib akak sampai. Tatau lagik Maghrib ni ker, pas maghrib sok² ker.. lusa ker.. hehehehehe...

Aku: Okay...

Perbualan dipendekkan...

Aku ni bersiap²lah masak air sebab kawan king aku pon nak datang. Aku ni kompidenlah Kak Ana tak datang. Siap punya siap... dengar king aku cam jemput orang masuk umah. Ni mesti kawan king aku dah sampai. Aku ni pon siap²lah nak gi depan konon nak bersalam. Ahaks! Kuar jek dari dapo tengok Kak Ana dah terjonggol kat depan pintu umah. Punyalah aku menjerit mencecet larik naik atas carik tudung. Wakakakakaka! Hampehhh betul! King aku gelakkan aku ajek. Ni kes kedua lepas Kak Hana Jepun. Akekekekeke!



Tadaaaaaaaaaa... gambar meja jer la yer. Akekekekek! Kak Ana dah sound tak suh masuk blog. Aku nak jugak adakan cerita. Aku tunjuk jek la meja dan kaki Kak Ana dan Abang Wahid. Terima kasih la yer Kak Ana dan somi yang sudi jugak datang umah semata² nak tengok dinding. Akekekkekekeke! Kak Ana makan sket jek tau! Tak sedap ker aku masak Kak Ana? Hihihi! Ker memang datang beraya nak tengok dinding umah? Akekekeke!


Ni kisah semalam... Hehehe!



what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 10:55 AM
2 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter