ღ Memories to Remember ღ: Kukukakakakikukukekekekeke....

Monday, August 17, 2009

Kukukakakakikukukekekekeke....



Korank tengok kuku aku. Dah 2 minggu lebih aku tak poton. Hiks! Rimas woo! Bukan sekadar rimas jek. Geli pon ada. Makan pon guna sudu ngan garfu ala² minah salleh celup gitu. Kahkahkah!

Sejak dapat makan daging. Sedap jek aku makan. Kihkihkih! Tinggal 2 minggu lagik aku dah bleh makan memacam. Memacam dah dalam paler aku ni nak makan. Macam orang setahun tak dapat makan jek kan. Muahahaha! Sampai king aku kata nanti 2 minggu lagik dia nak larik sembunyik. Hampeh jer...

Berat badan aku pon dah turun. Turun 3 kilo wooo!! Aku ni dah la spesis yang cepat turun. Dari badan aku yang memang cikeding tu bertambah la cikeding cikedis. Agaknya sama saiz tak ngan tiang lampu depan umah aku ni. Kahkahkah!


what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 1:03 PM
6 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter