ღ Memories to Remember ღ: Demam La Pulak!!!

Wednesday, August 12, 2009

Demam La Pulak!!!

Semalam aku plak demam.

Mengigil kesejukan lepas kuar dari toilet.

Kaki terasa bisa² ya amat.

Memang sah! Memang sah tok kadi... Memang sah aku demam! Huhuhu!

Ni kes terjangkit dari king.

Aku start jer demam, king aku terus sehat walafiat! Memang timing betul la...

Lepas tu gi jumpa doktor. Doktor tu dah nek senyum tengok muka aku ni. Hahahaha! Apa lagik pembantu kat klinik tu. Tak payah mintak kad nomo aku pon takpa. Muka aku ni asik menjengah klinik jek. Masa gi klinik suhu badan aku terus turun. Sampai ja kat umah terus suhu naik. Macam chipmore! Doktor bagik aku ubat demam, batuk, sakit tekak dan panadol. Bertambah lahai ubat aku. Takot wooo tengok ubat bebanyak!

Doktor tu pon tanya gak menu berpantang aku. Dah dua minggu berpantang ni doktor kata dah bleh makan daging. Yahuuuuuuuuuuuuuuu!! Berbunga² muka aku masa dengar tu. Kihkihkih! Ayam pon leh makan tapi king aku tak benarkan lagik. Doktor cuma tak kasik bagik makan seafood dan telur jer. Doktor kat klinik dekat ngan umah aku ni pompan. Aku memang suka doktor ni sebab dia pompan. Hahahahaha! Maksud aku dia lebih fahami sakit dalaman pompan walaupon dia bukan pakar. Aku tak suka tau doktor kat Meternity tu sebab dia lelaki. Kahkahkah! Walaupon dia pakar sakit puan, dia tetap lelaki. Sakit yang doktor scan hari tu pon masih terasa lagik tau sampai sekarang. Padahal sebelum gi scan tu memang tak sakit apa pon perot aku ni. Entah camna doktor ni scan ganas sangat! King aku kata dia macam tanak lagik gi Meternity tu bila aku bitau sakit doktor tu scan masih terasa sampai sekarang. Kalo nak cek gak kat pakar pon mungkin kat Puteri Specialist sebab sana ada doktor pompan. Entahlah, kekadang king aku ni cakap jek. Boleh jadik TERpergi gak. Hehe!

Hari ni sekali lagik Alhamdulillah, demam aku dah kebah cuma batuk jer. Seharian aku tido sampai berpeluh². Hari ni, king aku wat projek mengemas bilik membuang virus² demam. Hihihi! Aku??? Duk bawah sambil mentenet! Kehkehkeh! Seksa woo batuk lepas wat D&C ni, mungkin sama ngan batuk pas branak. Terasa tau kat bawah perot tu. Hiskkk! Jadik aku kontrol² jer batuk ni...

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 10:03 AM
6 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter