ღ Memories to Remember ღ: Takoyaki

Monday, June 22, 2009

Takoyaki

Hari ni aku melayan tekak nak makan Takoyaki. Huehuehue! Macam orang mengidam plak kan. Takoyaki ni aku beli kat U Mall Taman Pulai Utama. Slalu aku makan takoyaki ni kat Sushi king tapi kat Sushi king tadak la letak ikan kering tu dan mahal plak. King aku plak pening ciom ikan kering takoyaki ni. Kehkehkeh! Dia memang tak makan la kalo dah pening ciom bau jek.


Gambar gegar skit sebab snap lam keta tengah driving. Kihkihkih! Aku cuma dapat habiskan 3 ketol jek. Tengah gastrik ditambah lagik dengan sakit sengugut memang tak leh nak makan banyak. Mau terkeluar balik apa yang aku makan. Aku pon pelik camna aku leh gastrik sampai perot aku naik perit. Nak kata aku tak makan, idak jugak. Aku ni jenis makan kerap cuma kuantiti jek skit. Aku cuma terpikir mungkin pasal sebelum ni aku slalu order jus masam kat luar menyebabkan aku jadik gastrik teruk. Huhuhuhu! Mana taknya, sejak king aku ajak makan steak... Aku slalu order jus masam. Tambah lagik king aku selalu beli buah oren kat pasar malam pastu suruh aku wat jus oren. Maunya aku tumpang sekaki. Sebelum ni aku memang tak penah minum jus masam. Tak makan benda masam macam manga ke nenas ker. Nak perah limau sambal lam makanan pon aku anti nko. Kahkahkah! Sejak aku duk ngan king aku jek aku dah terikut² makan benda masam² ni.


what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 8:46 PM
4 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter