ღ Memories to Remember ღ: Orang Kawen...

Sunday, June 7, 2009

Orang Kawen...

Hari ni ikut mak aku gi tengok anak cikgu dia kawen kat Bandar Tenggara. Famili king aku ni dah lama tak gi Bandar Tenggara tempat tinggal dorang dulu. Dah sepolo tahun ditinggalkan...


Hujan lebat... Nasib baik tak hujan sepanjang jalan. Haru gi majlis kawen hujan² ni. Huehuehue!


Aku ingat nak ambik la menu orang kawen ni. Ntah camna aku rasa malu plak sebab ramai kawan² mak dan king aku yang lama tak jumpa. Korang tau la kan camna kalo orang dah lama tak jumpa ni. Hehehehe! Jadik aku sempat gambar lepas makan jek. Kihkihkih!


Dessert Pulut Hitam. Rasa hangus skit...


Air Sirap Limau... Blasahh...


Licin nko king aku makan. Sedap agaknya... Jan tercirit makan nasik minyak orang kawen udah la yerk..

Kalo mak aku dah jumpa member lama tau jer la kan orang tua² ni. Suma nak menjemput ke umah. Nasib baik 2 umah jek pegi. Kalo rumah satu kampong tatau nak balik kol brapa. Memang penat sangat!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 11:16 PM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter