ღ Memories to Remember ღ: Majlis Kahwen

Sunday, June 14, 2009

Majlis Kahwen

Lepas jumpa Halen, terus balik umah tukar baju. Bergegas gi kenduri kahwen plak. Nasib baik aku sempat sampai. Jadik dapatlah tengok member aku ni bersanding. Sebenarnya kami ni ada bau² bacang, kami ni 2 pupu jek. Dulu masa memula kenal pat keja tatau kami ni sedara. Hehehehe!


Mak andam sibuk makeupkan pengantin dan aku sibuk ambik gambar.


Jurukamera plak sibuk ambik gambar, aku pon join sama. Kahkahkah!


Pelamin...


Acara potong kek. Alhamdulillah... akhirnya kahwen jugak member aku ni. Selamat Pengantin Baru. Semoga Bahagia Dunia Akhirat... Amin...!


Lepas balik dari kenduri, sempat lagik aku beli eskrim 1 bungkus. Kahkahkah! Masa kecit², aku suka makan eskrim kacang ni. Rega dua posen sebatang. Kali ni aku borong satu bungkus.


Kacang merah dah jimat kos. Dulu banyak tau! Sampai ke bawah kacang merah tu dan besar² lagik. Sekarang jek dekut! Cyet!


Muruku nak bawak balik. Miahahahahaha!


Sebelum nak balik Johor sempat melantak ikan ampap mak aku. Perghh!! Mendidih perot aku.

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 11:52 PM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter