ღ Memories to Remember ღ: Gelang Kristal

Monday, June 15, 2009

Gelang Kristal

Gelang² kristal yang kawan² mak aku kirim. Aku publishkan jugaklah gambar² gelang kristal ni. Wat cuci² mata korank. Semua ni bukan kirim² free jek. Bukan apa... Aku ni dah serik orang kirim² kosong ni. Semua takleh pakai. Huhuhuhu!


Ni gabungan kaler coklat dan gold. Lebih kurang aku punya gelang jugak. Bentuk buterfly...


Ni Kaler purple dan putih. Satu tu kaler merah dan putih.


Ni aku beli untuk kawan aku yang bagik hadiah kat dak kecit Muimui tu. Tak sempat lagik nak kirim.


Ni plak aku punyaa.. Kaler pink.

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 11:59 AM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter