ღ Memories to Remember ღ: Demam

Friday, June 26, 2009

Demam


2 hari aku demam. Lepas chit chat ngan kak Yatt kat YM pastu sembang gan Kak Ana bini Wahid kat tepon ingatkan dah kebah sebab berpeluh² gak aku. Tak sangka masa nak tido aku pasang ekon pada suhu 26˚c ajek aku dah mengigil kesejukkan. Jam 2 pagi aku demam balik. King aku siap tampal cool fever satu kat paler aku dan 2 kat perot aku. Kahkahkah! Apsal plak perot aku pon sama kena tampal cool fever. Esoknya aku kebah balik, lepas tu tengah hari demam lagik balik sampai la ke malam. Huhuhuhu! Mak aku balik jek dari skola terus watkan aku air kembang semangkuk dan mata kucing satu jug. Hampir satu jug jugak aku minum sampai ntah brapa kali aku kuar masuk tandas. Letihhh!! Alhamdulillah... Demam aku terus bebetul kebah.

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 10:28 PM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter