ღ Memories to Remember ღ: Dah Siap Packing

Wednesday, June 10, 2009

Dah Siap Packing


Uwaarrrrrrrrrrrrrrggghhhhhh!! Letihnya... Macam² hal berlaku serentak sebelom nak balik Sabah ni. Letih aku dibuatnya... walaupon lom settle sepenohnya. Apa nak wat sebab kami terpaksa balik. Tiket pon dah tempah... Rugilah kalo tak balek. Kehkehkeh! Semua barang pon dah siap packing. Nasib baik aku dah wat shortlist, idaklah aku kelam kabut nak packing barang² nak balik. Macam nak balik sebulan ajek padahal 4 hari jek. Wakakakakakaka! Doakan semoga aku selamat pegi dan balik. Beberapa hari ni pon tak sempat nak jengah dapo akak² ku. Insya Allah kat Sabah nanti akan cuba diserang walaupon line lembabun tahap gaban. Huehuehuehue! Oklah... Tata titi tutuuuuuuuuuu!


what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 11:28 AM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter