ღ Memories to Remember ღ: Baby Oh Baby

Tuesday, June 30, 2009

Baby Oh Baby

Akibat kerisauan yang melanda semalam. Hari ni seawal jam 9 pagi, gi klinik sebab nak tau samada baby ok ker tak. Aku bitau doktor yang aku tetiba kuar darah menitik² sejak 2 hari lepas. Doktor terus scan nak tengok keadaan baby aku. Masa scan tu, aku agak risau bila doktor tak dapat kesan heartbeat baby aku. Adalah dalam beberapa minit doktor cuba gerak²kan perot aku baru la nampak baby tu gerak². Fuhhh!! Lega... Agaknya baby tido kut! Huhuhu!



Nampak tak baby tu ngah angkat kaki ke atas. Kihkihkih! Risau beno mak nko ni baby oiii... Alhamdulillah baby sihat dan aktif. Doktor kata baby aku ni besar jugak walaupon baru 10 minggu lebeh! Yela... Doktor slalu scan baby jadik tau la kan. Aku jugak nyaris² kena injek untuk bentikan darah. King siap kata "yesss!!'. Cyettt!! Suka jek aku kena injek tapi tak jadik jugak sebab jarum dah habis!! Wakakakakakaka! Slamat den kena injek. Jadik teruskan jek makan ubat benti darah tu. Kat bawah ni video yang king aku ambik tapi terlambat skit ambik sebab baby dah tanak gerak, agaknya dah nak tido kut. Sebelum tu memang aktif gak gerak.



video


what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 12:22 PM
6 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter