ღ Memories to Remember ღ: 2 Tahun

Monday, June 1, 2009

2 Tahun



Epi Anibeseri yang ke-2 buat king aku dan aku. Macamlah king aku baca blog aku ni. Kihkihkih! Kepada yang menyambut anibeseri perkahwinan sama tarikh dan berdekatan ngan tarikh anibeseri kahwin aku pon... aku nak ucapkan Epi Belated Anibeseri dan Epi Anibeseri. Semoga perkahwinan kekal donya dan akhirat. Aminnnnnnnnn!!

Korank tatau hampir sepolo kali aku remindkan king aku sal anibeseri kali ni sebab tahun lepas dia bleh tak ingatttttttttt!! Aku pon hampir jugak lupa anibeseri kitaorang tahun lepas. Macam aku dah lupa aku dah kawen. Wakakakakakaka! Jadik mulai tahun ni mesti ingat anibeseri kahwin sendirik. Selebret tak selebret tu lain cita la. Anibeseri sepolo tahun akan datang, aku nak sanding skali lagik la. Amacam? Pelamin ada lagik duk lam stor kat Sabah tu. Wakakakaka...


what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 7:32 AM
3 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter