ღ Memories to Remember ღ: Menu Hari Ni

Saturday, May 30, 2009

Menu Hari Ni

Sajalah nak tayang menu aku versi malas ni. Ni la menu kebiasaan kalo aku malas pikir nak masak apa...


Telur Mata Kerbau Berkicap resipi cutevirus8. Paling simple senang dan cepat! Hahahahaha!


Kari Ikan yang tak banyak bahan itu.. Huehuehue! Aku dikira boleh masak kari ikan tapi tak sesedap kedai mamak. Oppss!! Aku tak penah makan kari ikan kat kedai mamak sebab aku tak suka kari ikan atau kari kepala ikan. Kalo disuruh masak kari ikan boleh jer... tapi aku memang tak makan. Pelik tak? Hehehehehe!


Masak lemak kacang panjang dan timun. Ni nak habiskan timus yang hampir kecut tu. kalo asik sambal belacan jek boleh rompong lobang idong. Hahahahaha!


what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 2:04 PM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter