ღ Memories to Remember ღ: Kerepek Tempe

Friday, May 15, 2009

Kerepek Tempe


Ermmmm... sedapnya kerepek tempeeee ni... tu jer kesedapan kerepek tempe yang aku leh gambarkan. Dah² lap air liur tu. Akekekeke! Aku ni anak bajau tapi suka makan tempe. Aku ska makan tempe jenis krup krap krup krap jek. Makan sambil surfing sampai tak sedar kerepek tempe aku dah habisss!! Sok² nak borong lagik kerepek tempe wat stok lam bilik. Sedappp argghh!! Betut sedap! Dengan kesungguhan aku leh jadik model iklan tempe. Kahkahkah!

Kat semenanjung ni kalo nak beli tempe murah. 5 keping cuma singgit. Murah betoii! Kat Sabah susah nak carik tempe dan rega pon bagik aku kira mahait la. Sekeping singgit dua posen. Sekarang tatau la da brapa rega... Tu kat kampong aku la kat Tuaran. Kalo kat bandar KK tatau ada jual ka idak sebab aku tak penah beli tempe sampai ke KK. Hehehe!


what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 3:17 PM
5 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter