ღ Memories to Remember ღ: Mohd Said Iqbal

Sunday, May 3, 2009

Mohd Said Iqbal

Hari ni plak projek melawat anak sepupu aku yang baru lahir sebulan lebeh yang lalu. Memang dah lama rancang nak melawat cuma nak tunggu orang rumah sepupu aku ni balik dari kampong dia kat kluang berpantang. Kebetulan masa kitaorang nak datang melawat tu, orang rumah dia baru jek balik. Hamper barang baby pon dah lama beli terperap sebulan kat umah. Huehuehue!


Sampai² jek aku kena suh pegang baby plakkkk!! Saja la dera aku yang tadak pengalaman pegang baby kecit ni.


Alalalala... sampai tertido baby ni...


Auuucakkk!! Kehkehkeh! Comel kan dak kecit botak ni. Hehehehehe!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 11:55 AM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter