ღ Memories to Remember ღ: Anak Kucing Lagikkk!!

Tuesday, May 12, 2009

Anak Kucing Lagikkk!!

Masa aku ngah angkat pakaian dari mesin basuh dengar bunyik ngiau² tapi tak kuat sangat. Aku duk carik² bunyi ngiau² tu datang dari mana. Takkan la ada lagik anak kucing kat blakang umah aku kott!! Adoiyaiii!!


Akhirnya jumpa anak kucing dalam mesin basuh yang dah rosak. Anak sapa plak ni... Kaler putih plakkk tuuu!!


Alolololo... comelnyaaa...!! Maknya tak dapat dikesan. Geram plak aku tengok anak kucin ni. Sapa tingin anak kucin ambikk aa.. Masih ada kat dalam mesin basuh rosak kat blakang tu. Akekekekeke!


Labels:

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 12:24 PM
4 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter