ღ Memories to Remember ღ: Ambik Darah Lagik

Tuesday, May 19, 2009

Ambik Darah Lagik

Hari ni aku kena ambik darah lagik. Arghhhh!! Tensennnnn!! Aku dah serik nigghhh!!


Masa tunggu giliran... Kali ni yang ambik darah aku lelaki. Ensem plak tu! Muahahaha! Gatal siot mata aku... Haippp!! Aku tengok sekilas pandang jer yerrr... Muehehehehe!

L: Tangan...

Aku pon hulurlah tangan kiri sebab meja sebelah kiri aku..

Aku: Err... nak ambik kat sini ker?

Aku dah takut ni

L: Yer, kenapa?

Dia tengok aku, cam heran plak aku tanya gitu...

Aku: Takut nanti bengkak... Nanti pas ambik darah ni sure bengkak. Bengkak sampai biru²...

Akekekke! Buat takotkan orang ambik darah aku jek.

L: Penah ambik darah sebelum ni?
Aku
: Penah, dah banyak kali... kiri kanan bengkak.


Dia ni tetap gaklah nak ambik kat lengan aku. Siap tepuk lengan aku nak tengok urat, pastu dia kuarkan jarum. Aku dah naik takut tengok jarum. Ngeriii!! Aku dah tak pandang bila dia nak cucuk lengan aku.

Aku: Aduhh...
L
: Sakit sangat ker?

Aku
: Sakitttttttttttttttttttt!!!


Makin lama makin sakit macam dia gerakkan jarum tu. Aku dah tak tahan ni...

Aku: Cepatttttt skittttttttt!! *dah separuh jerit
L
: Darah puan tak keluar ni...


Aku dengar bunyi angin masuk dalam jarum tu.

Aku: Sakit laaaaaaaaaaa...

Terus dia stop. Akekekekkee! Pening kot tengok pesakit sorang ni duk jerit. Mata aku dah hampir nak berair nko nahan sakit. Hahahahaa! Bila aku tengok jarum tu darah memang tak banyak macam nurse yang ambik darah aku sebelum ni. Aku rasa dak ni memang tak pandaiii!! Wat sakit tangan aku jek!

Masa nak kuar...

L: Nanti balik tuam ngan air suam

Tau takot tangan bini orang bengkak. Akekekekeke!



Masa ambik darah tadik siap nampak bekas kunyit tak hilang kat lengan aku. Mesti dak lelaki tu pikir aku ni rajin masak. Wakakakakakaka!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 5:44 PM
7 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter