ღ Memories to Remember ღ: PMS

Saturday, April 4, 2009

PMS

Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Senggugutttttttttttttttttttt!!

Adoiii... Seksanya bila senggugut. Hari ni aku cuti masak teros. Mak aku plak ngajar kelas darjah khas. Jadik tak dapat nak ganti aku masak. Mak aku pesan ngan king aku suh beli lauk kat luar jek. Kuikuikui! Aku tak melantak pon lauk hari ni apatah lagik nasik. Aku suh king aku belikan bubur mekdi ja sebab perot aku sakit bila makan benda berat time senggugut ni.



Bubur pon bubur la walaupon perot aku lapar jek memanjang... Bubur ni pon cam pizza hut gak. Cepat kenyang mudah lapar. Masa aku skola dulu, satu periuk besar bubur aku habiskan sensorang. Kahkahkah! Napa?? Tak Caya??



Ni bekas botol neskepe pat simpan teh. Mak aku isi air panas dalam botol ni suh tuam kat perot. Kuikuikui! Air tu kaler kunin skit sebab teh. Botol pon dah nampak buruk betul kan? Kahkahkah! Sepanjang hari ni aku duk baring atas katil jek. Membuta jek memanjang hari ni. Hari ni aku rehat sokmo la. Sok takdanya aku nak rehat camni...

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 5:14 PM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter