ღ Memories to Remember ღ: Panggung Wayang Dalam Bilik

Sunday, April 26, 2009

Panggung Wayang Dalam Bilik

Panggung wayang dalam bilek oke... bukan buat wayang dalam bilek. Miahahahaha! King aku ni ada² jer dia nak wat kat bilik. Bilik la tempat tido, tempat keja, bertenet... ni wat panggung wayang dalam bilek plak. Pasni wat dapo plak! Senang aku nak makan. Kahkahkah!


Ada projector kat umah pasni takyah duk kat panggung wayang lagiklah. Kalo duk kat panggung wayang kena pilih tempat duduk tengah dan blakang baru best tapi ni... nah nkoo bentang tilam terus. Kahkahkah! Kebetulan bilek aku penuh jek dengan biskut ngan jajan. Sesuaiii la tuuu!!.



Kat panggung wayang tak leh la lalu lalang depan orang kang kena baling ngan popkon. Paling kejam pon kena baling ngan kasut saiz sepolo. Miahahaha! Ni... kalo nko nak wat peaceeeee lantak nko la kan. Paling sadis pon kena sekeh ngan king. Muehehehehe!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 10:48 PM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter