ღ Memories to Remember ღ: Panggilan...

Thursday, April 30, 2009

Panggilan...

New SMS

Bangun...!!!

Aku ingat nak balas skali terlupa aku tadak kredit airtime. Miahahahaha!

I love you~~ I love you~~ I love you~~ *bunyi henset

"Weiiiii...." *aku perasan nak cakap cina. Akekekeke

"Helloooo..."

"Helloooo... Kak Anaaa"

"Arr salah nomo. Ni nomo Nyah ker?"

"Kahkahkah! Siot jek.. Ni bukan nomo tepon Nyah!!"

"Kahkahkah! Wat per?? Tido ker??"

"Tadak laa... Ngah surfing..."

"Aaaa...?? Chatting??"

"Surfingggg..." *nak kena sekeh paler kak Ana bini Wahid ni sebab tak dengo.. akekekekeke

"Akak kat depan umah Jiya ni!!"

"Hahhhh???!! *terkejut beruk aku... aku terus jengah tingkap. Tadakkkk ponnnnn!"

"Kahkahkahkah!!......" *oiii gelak jahat tuuu...

Perbualan telah disunting. Hehehe

Kot yer pon kakk kalo nak nyakat aku janganlah kata kat depan umah. Kang gugur jantung plak! Hahahahahahaha!

Sempat borak kejab ngan Kak Ana. Huhuhuhu! 1st time dengo sora Kak Ana bini Wahid sengal ni. Happy go lucky asik gelak jek. Ceria sokmo nko kak... Kak Ana dah bagik warning nak terjah umah plakkkk!! Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... Ini tidakkk adilll!! Mana leh main terjah²! Kot yer pon sebelom nak bertolak dari Batu Pahat bitau ler awal²... ley beli lauk kat luar. Miahahahaha! *Ngelat tanak masak... kihkihkih!

Oyaa.. aku nak apdet cita NYAH semalam. Semalam kol mak aku bitau sal Nyah sabah tu asik miskol henset aku. Bila mak aku dengar cita aku, dia bitau yang adik sepupu aku punya keja. Wakakakaakakaka! Siot jek adik sepupu aku! Siap wat sora nyah lagik! Pastu padan muka kena marah. Kihkihkih!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 2:05 PM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter