ღ Memories to Remember ღ: Men miskol² plakkk

Wednesday, April 29, 2009

Men miskol² plakkk

Gambar cilok dari BSW


Aku geram betul dari semalam nomo 0178*****0 asik miskol henset aku jek. Aku nak kol balik, kebetulan airtime aku dah tamat. King aku memang dah bebel suh pindahkan gi pospaid tapi aku jek tak ndak. Rugi betul kan... Hehehe!

Masa kuar beli barang tadik ada lagikk miskol dari nomo yang sama. Aku dah naik geram dah ni... Kang tak pepasal kuar tanduk cam hellboi plak! Aku pinjam henset king aku terus kol nomo tu. Bila kol, dengar sora ala pondan gitu.

Pondan: Hello Hello Hellooo... *brapa kali hello daaa Ni sapa? nak cari sapa?? *ngan nada nyah...
Aku
: Hello... Sapa ni? Ni yang miskol nomo 0198*****8 tu kan...

Pondan
: Ohhh.. tertekan...

Aku
: Kamu dari semalam lagik miskol henpon saya. *dengan nada mendatar...aku dah geram dah ni...

Pondan
: Tertekaaann...

Aku
: Erm... *rasa nak lepuk jek...

Pondan
: Sori...


Aku terus letak kol. Malas betul nak layan...

King: Sapa?
Aku
: Pondaaaannnn...

King
: Kahkahkah! Ingatkan jantan skali pondan daaa

Aku
: Cyet...
King: Tu nyah nak carik mangsa tu... Dia ingat lelaki. Hehehehehe...

Aku memang tensen kalo orang asik main miskol. Kalo banyak kredit sangat kol jer la terus! Ohh benganggg!!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 5:25 PM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter