ღ Memories to Remember ღ: Makhluk Tuhan Paling Seksi

Saturday, April 25, 2009

Makhluk Tuhan Paling Seksi


Akulah makhluk tuhan
yang tercipta yang paling seksi
cuma Aku yang bisa
membuat Kau terus menjerit

ouww...ouww...ouww...
ouww...ouww...ouww...

*Lirik telah diubahsuai

Opppsss!! Kehkehkeh! Sengal jek si putih ni tido. Nak tunjuk keseksian la tu. Ekor dah la duk tengah, pendek plak tu! Menunjuk kelucahan sungguh! Cyett!!

Nama saya Putih. Keturunan Siam mix. Orang kat umah panggil abang putih. Hobi makan dan jalan. Dulu masa kecik saya suka geget kaki orang terutama kaki Kak Jiya. Sampai Kak Jiya jerit dan lari lintang pukang tak bleh blahhh punya. Kak Jiya ni penakut kucen yang suka geget/terkam kaki tau. Kehkehkeh! Itu kisah dulu... sekarang dah bujang maaa! Oppsss!! Dah ada anak bini. Muehehehe!

Saya tak suka kucen parsi. Lembab, lembik, lembut semua ada la... Saya slalu belasah si kuning dulu. Dah arwah dah si kuning... Anak dia kat rumah pon saya belasah jugakkkk!! I hate parsi... Blluuueerrrkkkk!!

Abang ID slalu jemput kita naik keta balik umah. Bila saya duduk tengah² Kak Jiya slalu cakap paler saya busukkk!! Pastu kaki itam la... bontot itam la.. Hitam itu menawan Kak Jiyaaaaaaaaaa... (pelat) Hehehe!

*macam karangan dak darjah satu plak kan... Aku bagik A++++++ Hehehehehe!

Aku tak koser nak mandikan si Putih ni. Garang oke! King aku slalu kena geget sampai luka tangan kena geget oleh dak putih ni. Aku kalo nak usik si putih time dia nak tido tapi usik guna kaki. Takutt!! Macam bela singa plak kat umah. Huehuehue!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 8:07 PM
2 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter