ღ Memories to Remember ღ: Kucing Sekolah

Sunday, March 29, 2009

Kucing Sekolah

Bukan kucing gi skola tapi kucing kat skolah mak aku. Hehehe! Masa gi skola mak tadik pagi, nampak sekor kucin ni duduk atas bumbung tingkat satu skola tak reti nak turun. Mengiau² tak sudah²... makin lama makin kuat nko. King aku suh bagik ikan kat kucing ni. Kot la dia lapar kan... King aku bagik la 2 ekor ikan kembung. Kebetulan kitaorang baru pas mancing ikan kat pasar.



Memula kucing ni tanak makan tau! Ingatkan tak suka ikan.. Leh caya ka kucing tak suka makan ikan?? kikikiki! Aku suh king aku potongkan ikan tu. Tak jumpa pisau gi blasah gunting skola. Kakakakakakaka!



Baru la kucing ni nak makan. Ngegada tauuu!! King aku siap pesan ngan kucing tu "ikan tu tinggalkan skit tuk makan petang" Kakakakaka! Aku gelak! Kucing ni betina tapi kencing cam jantan. Aku siap marah "Oii! Nko perempuan... opss.. (tersyasyul plak) betina mana leh kencing diri! Kencing duduk, jangan jadik cam jantan!!" Cam ada bakat nak marah anak plak kan... Hahahaha!

Sesapa kejam atau tak suka kucing jangan la buang kucing merata². Kalo nak buang pon, buang kat pasar basah. Jadik tadak la kucing kebulur tak makan. Sekurang²nya pasar banyak ikan. Siannn kucing...


Labels:

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 5:52 PM
2 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter