ღ Memories to Remember ღ: Hepi Besday Bapak

Saturday, March 14, 2009

Hepi Besday Bapak


Aku nyaris² terlupa besday bapak aku walaupun aku dah set alarm kat kalendar notbuk aku. Bertuah punya anak! Kakakaka!

"Hepi besday buat bapak aku yang berada di Kampung Raganan Tuaran Sabah. Anakmu yang paling manja dan cenggeng (kuat nanggis/ merajuk) ni, doakan semoga bapak dipanjangkan usianya, sehat dan kuat (hehehe), murah rezeki (bleh blanja makan, kikikiki!) dan makin ensem (doa extra... Kehkehkeh)"

Chee!! macam la bapak aku baca blog aku ni. Kuikuikui!

Aku dah kol mak aku tadik, ingat nak la cakap ngan bapak aku kan tapi malangnya bapak aku keluar ada urusan. Hukhukhuk! Jadik mintak mak aku kim salam dan ucap Hepi besday ja la...

HEPI BESDAY PAK!! (nak angpauu... kakaka)

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 8:51 PM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter