ღ Memories to Remember ღ: Terubuk dan Cendawan Goreng

Friday, February 6, 2009

Terubuk dan Cendawan Goreng


Lalalala... Ikan terubuk masinku telah digoreng tengah bersedia untuk disantap oleh King I.D and Queen Jiya. Hahahahaha! Aku tak pasti plak ikan terubuk masin Sarawak ker Sabah yang aku goreng ni tapi tadik mak aku cakap yang kaler putih tu terubuk Sabah yang kaler sawo matang tu terubuk sarawak. Hehe! Aku goreng ikut resipi Terubuk Masin Goreng Garing Dayang. Walaweeyyy!! Sedapp giloss!! Ranggup diluar lembut didalam. Bunyi cam iklan, bleh jadik bakal pelakun simpanan iklan terubuk masin. Akekeke! Sampaikan adik aku yang tak penah makan, bleh meratah macam tu ajek masa aku makan untuk kali kedua petang tadik. Stok ikan terubuk masin banyak plak tuhh!! Berak kuar ikan terubuk la aku ni.. Hahaha!



Sejak Kak Ana bini Wahid paling sengal tayang cendawan gorengnya hari tu, aku dah terliur nak makan cendawan goreng! Ntah dah brapa hari aku asik melantak cendawan goreng ni ajek setiap petang. Nak ambik gambar sure la tak sempat sebab jurugambar amaturnya dah blasah abis tak hengat! La ni cendawan goreng tadak stok, kompem nak gi beli lagik tuk makan sok sok plak! Hehehe! Sedapp aarggghh!!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 6:33 PM
4 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter