ღ Memories to Remember ღ: Tag Tig Tog

Saturday, February 7, 2009

Tag Tig Tog

Tag dari kak Noorsha. Dah berkurun yer kak?? Hihihi!

7 fact about me:
  1. Perempuan melayu terakhir... hekhekhek!
  2. Berasal dari Sabah
  3. Berbangsa Bajau
  4. Anak ke 3 dari 5 beradik
  5. Anak bapak sorang ni jek baru kawen. Langkah bendul! Hehe!
  6. Queen kepada King I.D (orang Johor)
  7. Orangnya keding... kakakkakaka!

6 unspectacular quirks about me:
  1. Tak suka membuang hajat besar ke kecik ke kat tandas awam. Aku nak tandas rumah jugakkk!! Sanggup tahan/ balik umah.
  2. Kekadang pendiam jugaknya dan pemalu... Kikiki!
  3. Suka jalan jalan carik pasal... tak soping pon takpa tapi makan WAJIB!
  4. Takut ngan kumbang dan lipas. Bleh terjerit macam tarzan dan berlarian carik tempat persembunyian kalo nampak kumbang ka lipas duk terbang sana sini. *Update: tak dilupakan ANJEN. Kikikiki! Sebab banyak sangat MEMORI dikejar ANJEN. Aku Phobia ngan ANJEN la wehhh!! Hehehehe!
  5. Suka ambik gambar sekeliling... Sampai jamban pon aku ambik! Haha!
  6. Walaupon dah tawenn masih simpan bantal busuk! Kakakaka! Sedappp woo bawak tidoo! Kalo balik Sabah-Johor wajib bawa. Nasib kastam tak reject ja... kikikiki!


Kalo kat rumah aku kat Sabah... kumbang ni paling banyak landing kat umah aku. Aku memang takut ngan kumbang ni. Nama kumbang ni aku pon tatau la tapi aku panggil kumbang taikkk!! king aku panggil kumbang mayat! Kumbang ni duduk atas kayu keja aku la. Haha! Nak ambik guna tangan?? Sori nek lori la...


what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 10:20 PM
2 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter