ღ Memories to Remember ღ: Si Gemuk RIndukan Mak dier

Monday, February 16, 2009

Si Gemuk RIndukan Mak dier

Dua hari lepas masa aku duduk kat ruang tamu dengan si DG dan si Gemuk (sekarang dah kurus skit)... Si DG ni dah tido kat sebelah aku pastu aku tengok la si Gemuk ni datang kat si DG usik perot si DG. Aku ingat dia saja la nak nyakat si DG ni dengan gigit² perot si DG tapi sebenarnya bukan si Gemuk ni ajak main ka geget ka, rupanya si Gemuk ni gi menetek kat si DG. Kakakakaka!

Ya Rabbi Gemuk oiii!! Tu abang nko la... bukan betina. Sian tau tengok si Gemuk ni. Rupanya mak aku citer yang si Gemuk ni selalu menetek ngan si DG. Habis basah bawah perot DG ngan air liur si Gemuk tu. Aku rasa la si Gemuk ni rindukan mak dia la... Sedey kan... Dia rindu nak menetek ngan mak dia sampai sanggup gi menetek ngan si DG yang tadak T***K (toooottt sensor.. hehehe). Si DG ni plak tak kesah apa si Gemuk wat kat perot dia tu. Padan la aku tengok geleber semacam ajer perot si DG ni. Sayangkan adik kan...


video




what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 10:44 AM
0 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter