ღ Memories to Remember ღ: Hari Panas Hari Kemalasan...

Friday, February 27, 2009

Hari Panas Hari Kemalasan...

Eskrim ni dah basi. Akekeke! Sejak cuaca kemarau pastu hujan, aku kejenya melantak eskrim. Kalo gi JUSCO Taman U, kekadang singgah mekdi beli eskrim. Aku suka eskrim Sundae kon rega singgit tu tapi kali ni aku nak nerai Flurry Oreo Strawberry. Makkk oiii!! Manissnya eskrim ni. Tak dapat aku nak habiskan. Aku makan separuh jek dan separuh lagik king aku blasah. Sedap memang sedap tapi manis banget!


Cuaca kering ni sejuk anak tekak makan eskrim kan kan kan... Hehehe!


Bebaru ni, mak aku kan.. ada jer la ubat yang dibelinya pastu kasik aku makan. Macam² ubat la atas meja solek aku tu ngan ubat. Ni ubat mindatif apa ntah mak aku beli tapi kekadang jek aku makan. Sekarang ni langsung tak makan sebab tengah makan ubat tabib. Aku tak suka makan macam² ubat skaligus. Kang aku plak kong! Akekekeke! Jadik bila ubat dah habis leh la sambung ubat yang lain kan.


Mak aku kata ubat ni untuk tenaga dan otak. Macam² la ubat sekarang ni...


Sejak cuaca panas akhir² ni, aku malas nak tun dapo. Aku masak tuk lauk tengah hari pon simple² ajek. Nak wat kek?? Desset?? Lagiklah aku malassss!! Tanak aku kering kat dapo tu hahh!! Selagi dapo aku tadak kipas tambah lagik cuaca panas sekarang ni, bleh kering kontang aku duduk kat dapo lelama. Hehehe! Jadik sesapa nak jengah umah aku ni, nak cek aku masak pa. Sila la ke rumah Kak Hana, dapur kak Hana dapur ku jugak! Kakakakaka! Kak Hana sangat la rajin memasak tau! Walaupon tengah membuyung sekarang ni. Setiap hari sure ada menu baru. Kalaulah aku duduk sebelah umah kak Hana. Setiap hari aku datang bawak pinggan kosong. Hehehe!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 8:02 PM
3 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter