ღ Memories to Remember ღ: Hadiah Untuk Kak Hunny

Wednesday, February 18, 2009

Hadiah Untuk Kak Hunny

Dua tiga hari ni sibuk skit sampai tak dapat nak apdet blog sendirik. Nak jengah dapur akak² ku pon tak sempat. Sekarang ni rasa masa macam tak cukup jek sebab tu aku suka berpuasa kat sini berbanding kat Sabah sebab sibuk dengan rumah dan kerja sampai terasa masa tu pendek sangat.

Hari ni free skit jadik dapatlah gi beli barang² dapo skit tuk seminggu dua dan dapatlah aku settlekan parcel untuk Kak Hunny tuuu!! Barang pon dah selamat dikirim dan Insya Allah sok sampai la tu.


Hahaha! Kak Hunny dapat hair dryer!!! Kotak hair dryier jer yer kak Hunny.. kihkihkih!



Dah siap dibungkus. Ni king tolon bungkuskan... Hekhekhek!


Apalah akak² ku masak dua tiga hari ni yerkk?? Dah basi kot menu tu... akekekeke! Aku nak jengah dapo korank! Serangggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg!!!!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 5:50 PM
5 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter