ღ Memories to Remember ღ: Ubat Oh Ubat!

Tuesday, January 6, 2009

Ubat Oh Ubat!


Makin hari makin menjadik² plak ingus aku ni. Sampai naik sakit paler hotak aku ni. Kalo boleh aku nak cabut paler otak aku ni pastu baling kat 'pakcik' Bush (apa kelas baling kasut saiz sepolo). Bleh masuk TV kan. Kakakakaka! Disebabkan aku dah tak tahan, kingKONG aku ajak gi klinik. Jadik doktor bagik aku ubat antibiotik, sakit tekak, sesema dan batuk. Ubat sesema dan batuk yang doktor kasik tu wat ngantuk. Masa menaip ni pon mata aku dah naik 'stim'. Effect ubat la ni. Nasib baik aku sesema ngan batuk jek. Kalo aku demam, mampus aku kene injek tadik disebabkan ketidakpuashati king aku mintak doktor tu injek aku plak. Nak balas dendam la tu.... sebab yang lepas, aku mintak doktor tu injek king aku masa dia demam! Kahkahkah! Kali ni aku lepas! Doktor tu siap cakap, king aku 'dengkiiii'! Kahkahkah! (Hi5 dahi doktor)


what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 7:44 PM
2 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter