ღ Memories to Remember ღ: Meron Pan

Sunday, January 25, 2009

Meron Pan

Semalam aku wat Meron Pan resipi fendi75 kira resipi kak Yani gak la tu kan kan. Hehe! Nampak sedap jek bun ni tapi macam biasa la aku ni, kalo pertama kali wat mesti ada fail. Topping terkeras la skit! Ker memang toppingnya keras? Kihkihkih! Tatau ler plak, aku memang tak penah makan lagik meron pan ni.

Apa² pon sumanya pon dah selamat masuk perot. Huehuehue! Ni agak kalo ada lebih, bagus jugak wat baling muka Kak Hana ngan Kak Ana sampai tumbuh benjol kat dahi. Keh keh keh! Kak Noorsha ni pon ntah mana peginyer... sibuk mengecat rumah banglo 1800 ekar tu kot! Nak tinggalkan jejak tak leh plak! Kak Noorsha salah kunci bukak pintu komen sampai tak leh nak tinggalkan bau² kentot! Hehe! Kak Noorsha, cecepat ler cat umah banglo tuuu!! Kitaorang tak sabar nak serbu menu dapur akak nigghh!! (tengok kak Hana, Kak Ana ngan Kak Yatt siap² bawak pinggan kosong) akekekeke!!

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 5:27 AM
3 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter