ღ Memories to Remember ღ: Roasted Beef

Saturday, January 17, 2009

Roasted Beef

Layan Roasted Beef... Ni dah kali ke-3 aku upload Roasted Beef. Kat umah ni yang suka sangat makan Roasted Beef, king aku ler. Kalo boleh tetiap hari king aku leh bantai Roasted Beef ni. Setiap kali beli daging mesti nak suh aku wat Roasted Beef tapi tak leh la nak layan Roasted Beef jek. Bleh muntah darah aku asik makan menu ni jek. Hehe! Tambah lagik kalo nak masak 2 jam, kekadang lebih... sampai daging tu bebetul masak dan empuk. Aku rare ker medium rare ker tak leh jalan. Haghraamm oii makan darah! Tak pepasal kang bawak penyakit. Hek hek hek!


Salad tu aku wat paling MALAS la. Kembar aku kata tu salad malas! Aku cuma bubuh daun salad, hiris bawang besar, tomato dan kacang panggang.. pastu tuang salad dressing, kan senang! Akekeke...

what did i do so wrong that you had to leave me alone ... at 9:00 PM
6 people in the crowd heard my words

The Lover

  • ♥Jiya
  • ♥Queen
  • ♥Virgo
  • ♥Malaysia
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
  • as i walk alone in the cold rain,
  • my mind drifted away to the past.
  • to what we used to be
  • to the secrets we used to share.
  • how i wish you were here with me,
  • sharing the umbrella
  • in this lonely yet cold night.
  • whispering sweet nothings in my ear
  • i miss you so much.
  • ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Wishes

  • ♥Barbie Doll kembar..
  • Kamera DSLR
  • ♥Kontrol Amarah
  • Mo jadik tokey...
  • ♥Berat badan 47-50kg

Loves

  • ♥Kamben
  • ♥Belacan
  • ♥Kek
  • ♥Hadiah
  • ♥Tido
  • ♥Komputer
  • ♥Kamera
  • ♥Jalan² cari pasat

Hates

  • ♥Lipas
  • ♥Kumbang
  • ♥kurus
  • ♥Anjen

Notes

    Gambar-gambar dalam blog ini adalah HAK CIPTA TERPELIHARA tuan rumah bernama JIYA seorang pengembala kambeng. Jika ingin menggunakan gambar-gambar hak milik tuan tanah sila dapat keizinan dahulu yer. Jika TERambil *erkk ada ker istilah TERambil?? Hehe sila KREDIT ke 14sept's Blog. Sebarang komen, pandangan dan pertanyaan sila email callmejiya[at]gmail[dot]com

Audience

    Klik Me!!!






Once Upon A Time


Gotcha!

My Baby

    ♥ 1st baby boy (15 April 09 - 29 Julai 09)

Little Colour Shop


E.zi Photography


Bla Bla Bla Blacan

I will follow you~ Follow you wherever you may go~

Hit Counter

  • free hit counter